Sunday, May 12, 2013

US Gagal kuasai Asia setelah Anwar gagal tumbangkan BN? #tolakPR #black505

Cubaan Amerika Syarikat untuk menguasai Malaysia punyai sebab yang sangat jelas iaitu untuk mengekang penguasaan Ekonomi kuasa besar ASIA, China. Sebelum ini ramai penulis yang telah menulis dengan terperinci berkenaan isu ini namun tidak siapa yang mahu mempercayainya. Apatah lagi golongan yang Pro Pakatan Rakyat akan menyatakan bahawa ini adalah cubaan Barisan Nasional untuk memburukkan lagi nama mereka. 


Isyarat-isyarat yang telah diberikan sebelum ini cukup jelas dan segala petunjuk akan berakhir di Amerika Syarikat. Kedudukan strategik Malaysia di rantau Asia memberikan keistimewaan di dalam kerangka ekonomi kerana peri pentingnya Selat Melaka dan Laut China Selatan. Hubungan diplomatik yang baik di antara Malaysia dan China juga telah disemai sekian lama, oleh yang demikian Malaysia punya keistimewaan yang tersendiri.

Di mana kaitan semua ini dengan Anwar?

Anwar jelas sekali telah lama mendapat "layanan istimewa" oleh sekutu beliau dari Amerika Syarikat. Ini semua bukannya satu rahsia lagi dan sekiranya carian dibuat secara terperinci di Laman sesawang, nama beliau acapkali dikaitkan dengan beberapa agensi Pro-zionis di Amerika Syarikat. Bukan setakat itu, beliau pernah memegang jawatan penting di dalam perlbagai agensi seperti World Bank, International Monetary Fund (IMF), dan juga sebagai pensyarah di John Hopkins University. Selain daripada itu beliau telah beberapa kali dipanggil sebagai panelis di majlis kelolaan National Endowment for Democracy. Agensi sama yang membiayai gerakan BERSIH di Malaysia.

Apakah Anwar Ibrahim betul-betul punya niat suci untuk menjuarai suara rakyat Malaysia atau hanya sebagai proksi kuasa besar barat? Global Research, satu agensi antarabangsa dalam satu tulisan bertajuk Malaysia:Failure of US to Subvert the Elections and Install a "Proxy Regime"  telah memberi gambaran jelas tentang isu ini. Segala petunjuk adalah sangat jelas dan kadangkala menakutkan apabila difikirkan. Betapa seorang individu sanggup lakukan apa sahaja hanya untuk mendapat kuasa di Putrajaya.

Setelah gagal untuk menumbangkan kerajaan Barisan Nasional, kini Anwar Ibrahim dengan gerombolan beliau sedang laksanakan gerak gempur #Black505. Modus Operandinya mudah, bangkitkan amarah rakyat dan tanam fahaman pada mereka bahawa undi mereka telah dirompak. Di mana janji beliau yang mahu bersara sekiranya tidak berjaya ke Putrajaya? Lihat rakaman kenyataan beliau di pautan ini Saya yakin kita menang,kalau kalah saya akan bersara

@zulazry 

P/S: Bukalah mata anda dan nilai sendiri perjuangan yang dibawa Anwar Ibrahim serta Pakatan Rakyat ini. 

No comments:

Post a Comment